regenboog
CONCERTEN IN DE LEBUINUSKERK
HUUR DE LEBUINUSKERK

Onze doelstelling

Iedereen die de Lebuinus een warm hart toedraagt kan zich aansluiten bij de Vrienden van de Lebuinus. Uw donatie is aftrekbaar van de belasting doordat wij een ANBI-status hebben. Zowel particulieren als bedrijven en organisaties kunnen hiervan gebruik maken.

De stichting ‘Vrienden van de Grote of Lebuinuskerk’ is op 21 november 1994 opgericht. Het doel was en is:

1. het wekken van belangstelling van een zo groot mogelijk publiek voor de Grote of Lebuinuskerk te Deventer en haar historische waarde door het organiseren van publiekgerichte activiteiten;
  2. fondswerving door middel van het winnen van ‘vrienden van de Grote of Lebuinuskerk’ (donateurs).

Aanmelding donateur VVL

• Wij geven de voorkeur aan automatische incasso om onszelf en u werk te besparen. Daarvoor is uw handtekening nodig.
    Wanneer u heeft aangegeven dat u akkoord gaat met automatische incasso, dan ontvangt u van ons een mail met als bijlage een toestemmingsformulier om uit te printen. U ondertekent dit en mailt een scan daarvan terug, of u verzendt het ondertekende toestemmingsformulier per post retour.